2009年2月2日星期一

God

恨一个人
绝对比原谅一个人容易
但是
我还是选择后者

没错
我心曾被仇恨充满
但如今
我心已被喜乐占据

主耶稣占据了我的心
仇恨就此离开了


主的意念比我想像的远远的大
耶稣
我爱你



status:我失去了什么?

4 条评论:

Constance 说...

wat u lost?
friend?
the other half in your life?
anyway,
do not lost ur fire heart to serve GOD ^^

Karl 说...

i does not know what i lost too
friend?
or some bro and sis in christ?
i really dun know ==

Constance 说...

some bro n sis in christ?
who u mean?

Karl 说...

jz some1 only,i does not mean who...